Servis zváracej techniky a príslušenstva
Revízia zváracieho zariadenia
Súčasťou revízie zváracieho zariadenia je:
- elektrická skúška
- kontrola všetkých príslušných bezpečnostných funkcií
- komplexná skúška odporu ochranného vodiča, izolačného - vodiča odporu a napätia bez zaťaženia
- vystavenie skúšobného protokolu s nameranými hodnotami
Kalibrácia zváracieho zariadenia
Súčasťou kalibrácie zváracieho zariadenia je:
• kalibračný certifikát
• protokol s nameranými hodnotami
• po dokončení kalibrácia je pripevnená kalibračná nálepka
24 hodinový servis
Služba 24 hodinový servis zahŕňa:
• fyzickú technickú podporu u zákazníka v najkratšom možnom čase deklarovanú maximálne do 24 hodín od ohlásenia poruchy
• dispozícia servisného technika 24 hodín denne
• v prípade nevyhnutnej situácie poskytnutie alternatívneho riešenia v podobe náhradného zdroja (platí len v prípade dostupného náhradného zariadenia
Kontaktné osoby
Poskytované servisné služby

Analýza zariadenia
Analýza zariadenia pozostáva z podrobného overenia stavu systému až v 48 krokoch v Protokole o prehliadke zariadenia od externých pripojení, až po kontrolu vnútorných častí zváracej zostavy.

Vizuálna kontrola
Vizuálna kontrola prúdového zdroja je fyzické skontrolovanie najviac namáhaných častí na zváracom stroji začínajúc výkonovým spínacím prvkom, cez zvárací transformátor až po sekundárne usmernenie.

Kontrola funkcií
Kontola funkcií zariadenia znamená kontrola všetkých akčných členov, ktoré sa podieľajú na nastavovaní zváracieho zariadenia. Sú to najčastejšie ovládacie panely, tlačidlá, kontrolky, vypínače.

Vykonanie skúšobného zvárania
Skúšanie zvárania sa vyoknáva pre 100% potvrdenie funkčnosti zariadenia a overenie pripravenosti stroja pre použitie v prevádzke.

Revízia zariadenia
Revízia zariadenia je vykonaná v súlade s EN 60974-4, kedy zariadenie testujeme z bezpečnostného hľadiska z pohľadu ochrany zdravia obsluhy, ale tak isto aj pred prípadnými škodami na majetku.

Výstupný protokol z revízie zariadenia
Revízny protokol sa skladá z viacerých častí. V prvej časti zákazník obdrží kompletnú správu o stave jeho zariadenia, v prípade zistenia nedostatkov budú tieto zistenia popísané v závere Protokolu o prehliadke zariadenia s popisom navrhovaného riešenia, tiež zákazníkovi doručí cenová ponuka na odstránenie zistených nedostatkov. V Druhej časti zákazník obdrží Revízny protokol podľa EN60974-4 a revíznu známku s dátumom platnosti revízie, ktoré deklarujú elektrickú bezpečnosť zariadenia.

Kalibrácia zariadenia
Kalibrácia zariadenia sa vykonáva v súlade s normou EN50504, ktorá overuje/validuje, či dané zváracie zariadenie spĺňa požiadavky presnosti nastavených zváracích parametrov. Predovšetkým sa overujú výstupné hodnoty elektrického prúdu, napätia a rýchlosti posuvu zváracieho drôtu. Táto služba sa využíva a je predovšetkým určená pre prevádzky, kde sa požaduje vyššia kvalita výrobkov, kde sú presne stanovené zváracie parametre, ktoré sa musia dodržiavať. V prevádzkach, kde sa overuje kvalita zvarov na potenciálne chyby. Tiež však často využívaná u zákazníkov, ktorý si len jednoducho chcú udržiavať svoj strojový park na vysokej úrovni, v maximálnej kvalite a pripravenosti.

Výstupný protokol z kalibrácie zariadenia
Kalibračný protokol sa skladá z viacerých častí. V prvých dvoch častiach zákazník obdrží totožné protokoly ako v balíku Štart, Protokol o prehliadke zariadenia a Revízny protokol. V ďalšej časti zákazník obdrží Kalibračný protokol, v ktorom sú zaznamenané presné dáta o kontrolovaných parametroch počas kalibračného testu. Takýmto certifikátom je garantovaná presnosť nastavovaných parametrov na zváracom stroji. Po skúške sú potom kontrolované zariadenia označené dvomi známkami, kalibračnou a revíznou, s dobou platnosti.

Telefonická podpora
Telefonická podpora znamená, že je zákazníkovi po zaregistrovaní kontaktov v servisnom oddelení dostupná 24h telefonická podpora, ktorá dokáže prípadný problém rýchlo identifikovať, posúdiť jeho závažnosť a v prípade malej poruchy problém vyriešiť po telefóne a tým minimalizovať výpadok v produkcii. V prípade komplikovaných porúch servis odporučí možné riešenie a prípadne dohodne osobnú návštevu servisným technikom na mieste poruchy a stroj pokiaľ možno opraví.

Vyčistenie zariadenia
Vyčistenie zariadenia znamená kompletné rozobratie krytov zariadenia a následné veľmi dôsledné, ale pritom šetrné vyčistenie vnútorných častí stroja zahŕňajúce elektronické komponenty, chladiče, ozubené časti hnacieho mechanizmu a iné. Čistiacim médiom je stlačený vzduch. Ten je vháňaný do zariadenia a ďalej spolu s nečistotami odsávaný do špeciálneho zberného systému vyvinutého spoločnosťou Valtec pre tieto účely. Týmto spôsobom sa minimalizuje šírenie nečistôt a prachu do prostredia, kde sa nachádzajú pracovníci výroby, čo je zvyčajne bežnou praxou pri tomto úkone. Zároveň sa minimalizuje riziko poškodenia zariadenia skratom zo znečistenia a maximalizuje sa účinnosť chladiacich systémov stroja.

24 hodinový servis
24 hodinový servis je služba, ktorou sa zákazníkovi deklaruje skrátenie nežiadúceho výpadku zariadenia v prípade poruchy do max. 24h. Servisný technik bude upovedomený o probléme a zabezpečí, aby zákazník mohol pokračovať vo výrobe s minimálnym prestojom. Spôsoby riešenia poruchovej situácie budú dva. Prvé riešenie je opravou nefunkčného zariadenia na mieste u zákazníka za pomoci dostupných možností, zručností a náhradných dielov. Druhou možnosťou bude náhradný pracovný stroj zapožičaný zákazníkovi v prípade, že nebude možné uskutočniť opravu poškodeného zariadenia na mieste z nepredvídateľných skutočností. Zapožičanie náhradného stroja bude bezplatné po dobu vrátenia opraveného zariadenia späť ku zákazníkovi.