![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Analýza zariadenia
Analýza zariadenia prebieha v 48 krokoch, pomocou ktorých sa vykoná podrobné overenie stavu zariadenia od externých pripojení, až po kontrolu vnútorných častí zváracej zostavy.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Vizuálna kontrola
Vizuálna kontrola zariadenia je fyzické skontrolovanie najviac namáhaných častí na kontrolovanom zariadení, začínajúc výkonovým spínacím prvkom, cez zvárací transformátor až po sekundárne usmernenie.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Kontrola funkcií
Kontrola funkcií znamená kontrolu všetkých akčných členov, ktoré sa podieľajú na nastavovaní zváracieho zariadenia. Sú to najčastejšie ovládacie panely, tlačidlá, kontrolky a vypínače.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Skúška zvárania
Po akomkoľvek servisnom úkone je každé zváracie zariadenie podrobené skúšobnému zváraniu pre 100% potvrdenie funkčnosti zariadenia a overenie pripravenosti stroja pre použitie v prevádzke.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Vyčistenie zariadenia
Vyčistenie zariadenia znamená kompletné rozobratie krytov zariadenia a následné veľmi dôsledné, ale pritom šetrné vyčistenie vnútorných častí stroja zahŕňajúce elektronické komponenty, chladiče, ozubené časti hnacieho mechanizmu a iné. Čistiacim médiom je stlačený vzduch. Ten je vháňaný do zariadenia a ďalej spolu s nečistotami odsávaný do špeciálneho zberného systému vyvinutého spoločnosťou Valtec pre tieto účely. Týmto spôsobom sa minimalizuje šírenie nečistôt a prachu do prostredia, kde sa nachádzajú pracovníci výroby, čo je zvyčajne bežnou praxou pri tomto úkone. Zároveň sa minimalizuje riziko poškodenia zariadenia skratom zo znečistenia a maximalizuje sa účinnosť chladiacich systémov stroja.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Telefonická podpora
Telefonická podpora znamená, že je zákazníkovi po zaregistrovaní kontaktov v servisnom oddelení dostupná 24h telefonická podpora, ktorá dokáže prípadný problém rýchlo identifikovať, posúdiť jeho závažnosť a v prípade malej poruchy problém vyriešiť po telefóne a tým minimalizovať výpadok v produkcii. V prípade komplikovaných porúch servis odporučí možné riešenie a prípadne dohodne osobnú návštevu servisným technikom na mieste poruchy a stroj pokiaľ možno opraví.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
24 hodinový servis
24 hodinový servis je služba, ktorou sa zákazníkovi deklaruje skrátenie nežiadúceho výpadku zariadenia v prípade poruchy do max. 24h. Servisný technik bude upovedomený o probléme a zabezpečí, aby zákazník mohol pokračovať vo výrobe s minimálnym prestojom. Spôsoby riešenia poruchovej situácie budú dva. Prvé riešenie je opravou nefunkčného zariadenia na mieste u zákazníka za pomoci dostupných možností, zručností a náhradných dielov. Druhou možnosťou bude náhradný pracovný stroj zapožičaný zákazníkovi v prípade, že nebude možné uskutočniť opravu poškodeného zariadenia na mieste z nepredvídateľných skutočností. Zapožičanie náhradného stroja bude bezplatné po dobu vrátenia opraveného zariadenia späť ku zákazníkovi.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Kalibrácia zariadenia
Kalibrácia zváracieho zariadenia v súlade s normou EN50504, ktorá overuje/validuje, či dané zváracie zariadenie spĺňa požiadavky presnosti nastavených zváracích parametrov. Predovšetkým sa overujú výstupné hodnoty elektrického prúdu, napätia a rýchlosti posuvu zváracieho drôtu. Táto služba sa využíva a je predovšetkým určená pre prevádzky, kde sa požaduje vyššia kvalita výrobkov, kde sú presne stanovené zváracie parametre, ktoré sa musia dodržiavať. V prevádzkach, kde sa overuje kvalita zvarov na potenciálne chyby. Tiež však často využívaná u zákazníkov, ktorý si len jednoducho chcú udržiavať svoj strojový park na vysokej úrovni, v maximálnej kvalite a pripravenosti.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Výstupný protokol
Výstupný protokol sa skladá z viacerých častí. V prvej časti zákazník obdrží kompletnú správu o stave jeho zariadenia, v prípade zistenia nedostatkov budú tieto zistenia popísané v závere Protokolu o prehliadke zariadenia s popisom navrhovaného riešenia, tiež zákazníkovi doručí cenová ponuka na odstránenie zistených nedostatkov. V Druhej časti zákazník obdrží Revízny protokol podľa EN60974-4 a revíznu známku s dátumom platnosti revízie, ktoré deklarujú elektrickú bezpečnosť zariadenia.
![](/Data/2742/UserFiles/Icons/Analyza-logo.png)
Revízia zariadenia
Spoločnosť VALTEC vykonáva revízie zariadení v súlade s EN 60974-4, kedy zariadenie testujeme z bezpečnostného hľadiska z pohľadu ochrany zdravia obsluhy, ale tak isto aj pred prípadnými škodami na majetku.